26.11.06

Sa facem afaceri cu Sulata

Săptămâna asta am cumpărat un mic progrămaş de encodare a scripturilor PHP. Iniţial am vrut să cumpăr PHTML Encoder ($99) dar procesatorul ălora nu mi-a acceptat cardul. Dacă am văzut asta, l-am pus pe Bogdan să testeze încă un program ($75), care însă nu l-a mulţumit. Întrucât restul programelor de pe piaţa costă mult prea mult pentru ceea ce e nevoie să facă ($200-$500), eram ferm convins că o să-l pun să inventeze de la 0 un mecanism de criptare, când, la o ultimă căutare pe net, am dat de SourceCop. Îl testez rapid şi îmi dau seama că face exact ce ne trebuie nouă, şi în plus costă ridicol de puţin, doar $30. Bag repede cardul prin 2CO, totul merge brici, în câteva ore primesc pe email cheia de activare a versiunii complete...

Şi ce scrie în email? Printre altele... : :)

"Bla bla
Sulata Software
bla bla"

Beton nume. Carevasăzică, băieţii care produc softul nu-s westici, ci din oraşul pakistanez Lahore. De-asta e aşa ieftină licenţa, săracii. Cred că vor bea o săptămână din vânzarea pe care le-am făcut-o. Întrucât în perioada asta studiez şi posibilitatea de a găsi nişte parteneri offshore în zona aia m-am benoclat oleacă şi pe Google Maps să văd unde Dumnezeu e oraşul ăsta. Din păcate e undeva prin zona Kashmir, unde ştiu că se bat pakistanezii cu indienii aşa că... nu e prea tentant să faci şi alte afaceri cu Sulata.

PS. Ei, nu, ca asta-i culmea. Ce captcha credeţi că trebuie să introduc pentru a publica mesajul ăsta?! Ţineţi-vă bine: gauozy. Mi-e lene să fac un print screen, dar e pe bune :)

Niciun comentariu: