23.6.07

Şi Newegg are o mutră nouă

Newegg şi-a reorganizat homepageul. Cum tipii sunt ceea ce se numeşte trend-setteri, mă aştept să fie copiaţi în curând şi de magazine din România. În ceea ce mă priveşte salut cu căldura dispariţia ideii de "tarabă" de pe homepage. De remarcat aducerea în planul secund a celor mai importante căutări şi a feed-urilor RSS. O să implementăm şi în Mrex o facilitate de preluare a listei de produse prin RSS, acum, dacă tot am terminat de implementat facilitatea de import din Excel.

A, apropo de chestia asta. Sincer, mă gândeam că ar cam fi timpul să nu mai vindem minunăţie de script la 499 de euro+TVA, fiindcă a ajuns destul de matur, a acumulat facilităţi noi etc. De fapt mă gândeam să fac 2 variante, una light şi alta full, una mai ieftină şi alta mai scumpă. Dar s-a întâmplat să aud că suntem denigraţi prin târg de anumiţi concurenţi, care ne acuză că facem "concurenţă neloială" pe piaţa asta de soluţii de e-commerce. De ce, nu ştiu. E treaba mea că reuşesc să-mi fac produsul şi să-l vând la 499 de E + TVA. Well, tocmai fiindcă mi-au ajuns la urechi asemenea vorbe, chestia cu light şi full a picat. Cel puţin până la sfârşitul anului Mrex va încorpora în cadrul aceluiaşi preţ toate addonurile suplimentare, inclusiv actualizarea din Excel. Şi în curând, iată, RSS-urile.

Niciun comentariu: