4.11.07

Participant fara voie, atarnat in vitrina cu trofee a altora

Îmi propusesem să nu scriu nimic despre treaba aia care începe cu I şi se termină cu ics dar nu mă pot abţine.

De pe blogul lui Radu Ceucă am aflat o chestie tare: Green Pixel ar fi fost înscrişi în competiţie total aiurea, fără acordul lor, pe baza înscrierilor făcute de clienţi. În felul ăsta s-au trezit, iarăşi fără să o fi cerut, pe locul 4. Loc îndeobşte onorabil, dar sub concurenţii direcţi şi în afara podiumului. Ceea ce nu e bine pentru imagine.

Acum, dacă nu particip la piciuri şi singurul meu ideal de afacere e să creez o aplicaţie beton pe care s-o vând pe bandă rulantă, n-am de unde să ştiu cum o sta treaba cu piciurile astea, dar mă întreb: oare chiar există dobitoci care să-şi aleagă furnizorul de servicii cu întrebări de genul: "Ăăăă, dvs. aţi participat la Frectonetics? Aţi eşit pe #2, bun, 100 de puncte. Şi dvs.? Daaaa? Aţi eşit pe #4? Hmmmm, vă dăm doar 2 puncte..."

Niciun comentariu: