2.4.10

România a făcut sex neprotejat şi s-a îmbolnăvit de SYDA

Cam tot ce i se întâmplă acestei ţări de vreo 20 de ani încoace poate fi trecut la capitolul "sex neprotejat" (cu... consecinţele de rigoare!), dar numirea ginerelui lui Băsescu pe un post de consilier economic la ambasada României din Paris e o (contra)performanţă a scabroşeniei publice pe care cred că puţină lume ar fi intuit-o.

Mi se pare de tot rahatul ca ditamai fantele de Dorobanţi, ditamai regulatorul nu ştiu câtor vedete, ditamai pulărăul şi pulifriciul şi pulibrânzarul pizdetei ăleia blegi care ne reprezintă (vrem, nu vrem!) în Parlamentul European, ditamai băiatu' lu' tata Gh. Ionescu "FPS", domne', ce să mai zic, ditamai şmecherul şmecherilor, regele la Ferrari dă Dorobanţi, prinţul la Chevrolet Curvette dă Floreasca, domne', tocmai ăsta să se dedea la... un post de stat ca să fie aproape de gagică-sa!

Jalnică ţară, jalnice personaje!... Îmi spunea sâmbăta trecută fostul meu coleg de facultate Mădălin Guruianu că pe la ei prin Sfântu Gheorghe, unde e consilier local, şi unde se pare că e foarte iubit şi respectat (bravo, Mădăline!), criza asta a arătat de fapt cât de rupţi în turul pantalonilor erau unii dintre aşa-zişii oameni bogaţi. Dar să ajungi în halul ăsta de cerşetorie mi se pare jenant, jenant, patetic, sub orice critică...

Frumos era ca ditamai şmechereanul să-şi deschidă o afacere-paravan în Franţa - de exemplu o firmă de servicii de tăiat frunză la câini în Jardin du Luxembourg, sau o şcoală de lecţii de limbă franceză pentru francezi... - şi măcar să mimeze un oarecare "profil de business" care să-i permită să fie acolo, lângă Ebăsească-sa. Nu l-ar fi costat mult. Firma în sine l-ar fi costat maxim 8.000 - deschiderea şi 750 - chiria anuală a unui sediu "virtual". Chiria lui personală l-ar fi costat, la un apartament bun şi mobilat, maxim 12.000 de euro pe an dacă ar fi stat în Strasbourg şi maxim 24.000 dacă ar fi stat în Paris. Mai avea nevoie şi el, ca tot omul, de un ban de buzunar, să zicem 3.000 de euro pe lună (deşi, mă rog, i-ar fi ajuns şi 500, dar pun 3.000 că dacă e fante de Dorobanţi o avea pretenţii) şi uite cum cu o sumă în jur de 50-60.000 de euro omul ar fi stat frumos, civilizat, respectabil, în Franţa, ca "om de afaceri" şi, evident, june ginere al preşedintelui din Românistan.

În loc de asta, fantele lu' peşte prăjit se milogeşte de statul român să-i dea o sinecură, ceea ce mă face să cred că nu ar putea dispune de o asemenea sumă deloc colosală pentru o familie care se "dă în bărci", cum se zice. Jenant e un cuvânt prea blând, zău aşa. Înţeleg că toţi aceşti pierde-vară au fost afectaţi de criză, că maşinile lor bengoase au umplut târgul Autovit, dar chiar aşa de tare să fi sărăcit ei, sau alde măsa, sau alde tacsu', încât să nu mai fie nici măcar capabili să mimeze bogăţia?! Şi dacă ăştia sunt aşa de afectaţi de criză, atunci de ce mama naibii criza trebuie să fie în continuare criză pentru amărât, şi sinecură la stat pentru ginerele preşedintelui?!

Sărbători Fericite tuturor! Vă mulţumesc că mă citiţi, chiar dacă sunteţi foarte tăcuţi :)

4 comentarii:

Luigi spunea...

La faza cu Basescu-Syda, ceea ce pot sa zic este ca am mai vazut filmul in anii '80, cu Ceausescu si clanul sau in aceleasi roluri. Societatea romaneasca isi repeta greselile iar si iar. Nu avem anticorpi contra violului.
Orice nemernic ajuns sus poate sa se pishe in capul multimii fara riscuri, precum contii sicilieni peste supusi, de sarbatori. Ba chiar se gasesc unii care sa stea ostentativ sub jet, ca sa arate ca ei sunt oameni de incredere pentru stapan.
Dupa mine, socoteala pizdettei este sa-l bage pe asta in vreo agentie sau ceva la UE, probabil tot ca 'leprezentant' al Romaniei. Acuma trebuie sa-l spele nitel, sa-i faca 'siviul' si ceva mai incolo, hop la Bruxelles.
La romanasii cu minte scurta, poate sa se prezinte peste cativa anisori ca o 'familie de politicieni romani-europeni' s.a.m.d. numai buna sa candideze la ceva mai mare. Angajaza un PR bun si treaba e facuta. Daca tacsu intra vreo cateva zile la parnaie, sau macar il vedem cu fatza cirotica, plangand prin spitalul Jilava pizdetta se va intoarce en-fanfare sa ne salveze, la alegerile din 2020. Eva Peron.

Acuma - cum vad faza cu averile noilor bogatani. Stiu un tip care a facut afaceri cu terenuri si invartea milioane de euro, cu valiza. Are ditamai vila-cu sauna si, vreo 10-15 ha de teren construibil, in multe locatii, Infinity si inca o masina, intr-un garaj mai mare decat garsoniera mea, ATV-uri pentru copii. Nu mai are cash. Sfantz. Traieste din salariul nevestisii. De ce ? Pentru ca el stie sa vanda si sa cumpere. Altii stiu sa ia spagi, comisioane, sa umfle contracte. Fiecare stie cate un joc, care acum nu se mai poate joaca pentru ca s-au schimbat conditiile.Afara ploua. Ei, omul pe care il stiu, traieste acum cu mintea in trecut. Are destula avere incat sa-i lipseasca obiectivele pe termen lung. Tot ce vrea, este sa se intoarca turcul/evreul/grecul/libanezul cu paraii, ca dup-aia stie el ce trebuie sa faca. Nici prin cap nu-i trece sa invete ceva nou. Eventual, s-ar reangaja in politie... Cam asta e modul de abordare daca privesti dinspre Syda.
La intersectia dintre privirea pizdettei si a lui Syda se afla Consulatul/Ambasada romaneasca din Paris. Care intamplator sau nu, este si un fel de Florida noastra, unde se castiga sau se pierd alegerile prezidentiale.

In alta ordine de idei, citesc des blogul tau si ma bucur ca iti gasesti timp sa scrii ce gandesti. Nu stiu daca ohrana baseasca te-a luat in vizor (aici este un caz, intamplat ieri la No-Basescu Day http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1/1688/5803336/2/no.jpg?width=605) Oricum, distinsilor sereisti care iti viziteaza blogul le recomand sa citeasca o carte publicata pe vremea lui Ceausescu, ca material de analiza. Se numeste 'Atentate care urmau sa schimbe lumea'.

Sarbatori Fericite !

Lucian Sarbu spunea...

Luigi, dacă ohrana baseasca citeşte blogul meu, nu pot decât să-i urez Sărbători Fericite şi să-i transmit că mi se fâlfâie.

Mi-ai adus aminte totuşi de o mică întâmplare. În 2008 am încercat să angajez ca programator o tânără din Iran care terminase facultatea în România. Ştia perfect româneşte, trecuse deja de perioada de probă, din punctul meu de vedere era foarte ok. Era punctuală, conştiincioasă şi terminase o facultate tehnică. Aşa că mi-am zis că merită să trec peste formalităţile presupuse de angajarea unui cetăţean extra-comunitar. La câteva zile după ce i-am depus dosarul, telefonul meu mobil a început să facă "fiţe" în sensul că, dacă vorbeam cu cineva, auzeam fel de fel de zgomote, păcănituri, ecouri în timpul convorbirii :) Să fi fost o întâmplare?!

Luigi spunea...

Apropos de faza cu programatoarea, daca tehnologia care e publica permite sa stii si ce-a mancat Ion aseara, ma astept ca cea de care dispun baietii permite ceea ce cu gandul nu gandim. Mai ales ca stapanul o suge de la licuriciul mare, ma astept ca le-au dat aia acces la instrumente puternice de amusinat pe oricine pe net, la telefon, s.a.m.d.
Ma rog, fara legatura cu remarca cu ohrana, eu unul mi-as cripta fiecare mail trimis, indiferent pe ce subiect, daca nivelul tehnic al destinatarului i-ar permite sa-l decripteze. Sigur as avea un avantaj fatza de cine nu si-ar coda comunicatia privata.
Si stii de ce ? Mi-au ramas in minte vorbele inspiratoare ale impresarului lui Leonard Cohen, pe care le-am citit ca motto pe site-ul lui Cohen acum niste ani buni (site-ul a fost refacut intre timp), respectiv : "Cand l-am auzit cantand pentru prima data pe Leonard mi-am zis >>Nu e pacat sa nu faci un profit bun din asa un dar ?<<"

AristotelCostel spunea...

... luigi... "le zice bine" :)... ba'etii sunt mancati in cash-flow... avutiile lor fiind... parcelate sau zidite.

Trebuie sa recunosc ca s-au abatut toti virusii din lume pe calculatoarele mele, insa... soc... nu am cine stie ce entitati fabuloase prin winicache fucking bill gates' shit, ci prostioare gen "mediaconstruct.ro" :)

Intamplator... acest mediaconstruct.ro e tata lui AristotelCostel de pe twitter.

Ziceti de criptari... protectii?
Publicati si voi... solutiile... :)