25.4.14

Mascaradice, cred că episodul 1

Prima treabă. În Biroul Electoral Central două partide care se au la sanchi-cuțite sunt reprezentate de un domn soț și o doamnă soție.

Soțul soției, și soția soțului, adicătelea :) .

E vorba de soțul, Ene Cristian, care reprezintă PDL-ul, și de soția, Ene-Corbeanu Eliza, care reprezintă Mișcarea Bopulară. Box populi, box derbedei. Confirmarea acestui caraghioslâc e aici.

A doua treabă. Mi-au zis ai mei să mă ocup eu de relația cu TVR-ul. Okappa (nu știu cu se mănâncă televiziunea, dar asta e, mă adaptez). Păi ne-a venit o hârtie de la TVR. Conform legii electorale în onor vigoare avem dreptul la transmisie televuizată în perioada de campanie electorală (aplauze). Toate bune și frumoase, dar există un problem. Conform aceleiași legi electorale, PAS, fiind partid extraparlamentar, se va bate pe 1/5 din timpul de antenă împreună cu alte 16 partide și candidați independenți. Pe restul de 4/5 se bat „granzii”. Stați, asta nu e tot. Nu vorbim de tot timpul dedicat de televiziunea publică știrilor și emisiunilor politice. Vorbim de timpul dedicat de televiziunea publică emisiunilor electorale. Adică, așa, vreo 500 de minute în următoarele 30 de zile :) Minute împărțite savant după un tabel atât de alambicat, că a trebuit să scot pixul și să-mi aduc aminte din liceu, cum făceam împărțiri pe matrici și combinări de ț-îșpe luate câte v-îșpe. Cert e că la final, dacă am calculat eu bine, noi, PAS-ul - și la fel ca noi, toate celelalte partide de la masa săracilor și cu independenții - ar trebui să beneficiem de vreo 5 minute și 50 de secunduțe în toată campania ielectorală pe postul public de televiziune, împărțite strategic în niște spoturi de câte 30 de secunde care se vor difuza mai mult pe la prânz și o apariție sanchi-dezbatere în care cineva de la noi (eu nu, n-am de gând să particip la o asemenea mascaradă...) o să dezbată vreo 3 minute pe cap de dezbătător cu cineva de la Mișcarea Agricultorilor a lui Fuia :)

Presimt că în luna care vine o să mă distrez din plin, așa că am de-asta am dat și o cifră articolului. Mascaradice - episodul 1.

Un comentariu:

AristotelCostel spunea...

Încă e bine. Întotdeauna e loc de mai rău pentru că rău perfect nu există.
Un sistem mafiot aproape ideal ar presupune ca el să fie prim-ministru cu imunitate totală, iar curva lui să fie președintele cu cea mai bună absorbție.

"Și eu am fost foarte surprins când am auzit că și soția mea va fi în BEC."

Săracu' om, a suferit o criză hipertensivă.

Trebuie să mai fie prin BEC avocați de la aceeași casă de avocatură, nași, fini.

Din ce am observat în real life, în România rubedeneala bate partidu', iar dacă vrei cu adevărat să schimbi ceva trebuie mai întâi să intri în marea familie.

Până și avocatul delfinilor, Rebus Cernea, a penetrat Parlamentul de pe listele USL.

Cu 5 minute și 50 de secunduțe pe un post fără audiență... ăăă... nici Partidul Aitiștilor Survenționați n-ar prinde procentul penetrant.